A A

Culturile se întâlnesc! Servus!

Cluj-Napoca 2021, Capitală Europeană a Culturii. Orașul „joacă această finală cu titlul pe masă”, cum s-ar spune. De aceea, orientarea noastră spre public, spre suporteri. De aceea, campania. Din acest punct de vedere, comunicarea se dorește a fi un prilej pentru trăirea comună (și comunitară) a unei stări privilegiate, așa-numita „stare de deschidere”.

Este, practic, atuul nostru ca oraș dinaintea juriului, valoare exprimată și prin conceptul aplicației noastre în concurs, respectiv „East of West”. Campania își propune să scoată în evidenţă ceea ce, paradoxal, în loc să dezbine, leagă acest oraș: diferențele. Din acest punct de vedere, Clujul joacă acest avantaj mergând pe mâna întâlnirii şi dialogului între culturi. De aici, și sloganul proiectului nostru: „Servus!”

Cultura înseamnă culturi şi mesajul campaniei pune în valoare ideea de întâlnire, de deschidere. Deschidere atât a noastră în raport cu noi înșine, cât și cu inevitabilul Celălalt. A-l afirma pe „celălalt” e un mod mai profund de a mă afirma pe „mine”. Avem ocazia de a construi o memorie colectivă comună şi titlul ne va ajuta s-o consolidăm.

Invariabil, culturile se întâlnesc şi intră în dialog...

Campanie disponibilă în cinci limbi.

Proiect realizat cu sprijinul Primăriei şi Consiliului Local Cluj-Napoca

Mulțumim sponsorilor Asociației noastre: Moldovan-Carmangeria Sânnicoara, Banca Transilvania, Ursus